Boleh Chiropractic Care Sebenarnya Bantuan Rakyat Elakkan Selesema?

Boleh Chiropractic Care Sebenarnya Bantuan Rakyat Elakkan Selesema?

Melawan selesema, dan semua penyakit lain untuk perkara itu dengan sistem imun yang sihat. Musim selesema adalah di atas kita dan kita memasuki bulan puncak Disember hingga Mac. Jika anda berada dalam keadaan koma anda tidak boleh pergi sehari tanpa mendengar mengenai selesema H1N1. Menurut Pusat Kawalan dan Pencegahan, sehingga 1 daripada setiap 5 orang Amerika Penyakit akan mendapat selesema tahun ini. Dan walaupun terdapat banyak bercakap mengenai H1N1 mencapai keadaan wabak dan menyebabkan berjuta-juta kematian, jika musim selesema Selatan Hemisfera, yang baru berakhir, merupakan satu petunjuk, virus ini akan berubah menjadi amat overhyped. Apapun, musim selesema adalah di atas kita dan anda dan keluarga anda bersedia?

Penjagaan kiropraktik boleh menjadi jawapan anda pada bil bersih kesihatan musim ini. Saya telah melihat pesakit selama hampir 20 tahun dan telah secara konsisten dilihat bahawa pesakit di bawah penjagaan tetap umumnya jatuh sakit kurang kerap, termasuk mendapatkan selesema. Ini mungkin ada kaitan dengan hakikat bahawa sistem imun mereka bekerja di peringkat yang lebih tinggi disebabkan oleh sistem saraf berfungsi dengan baik. Bunyi Far-buat? Satu kajian ditunjukkan dalam Jurnal vertebra subluxation Penyelidikan pada tahun 1997 menunjukkan penjagaan kiropraktik berkesan dalam merawat selesema. Lebih 2,800 individu menerima rawatan kiropraktik tetap dan hasilnya adalah purata penurunan yang 15% dalam kejadian selesema dan flu.

Menurut World Alliance Chiropractic, pelarasan tulang belakang boleh membantu fungsi sistem imun anda yang lebih baik. Pelarasan membetulkan apa yang dipanggil vertebra subluxation, yang menyebabkan gangguan sistem saraf. Apabila pelarasan akan dibuat, ia membebaskan tekanan pada saraf dan membolehkan interaksi yang lebih berkesan antara sistem saraf badan anda dan sistem imun. Apabila sistem imun anda sihat ia adalah lebih bersedia untuk mencegah atau memerangi selesema.

Penjagaan kiropraktik tetap memberi manfaat kepada kebanyakan individu. Mencegah selesema adalah salah satu manfaat yang menarik yang pesakit kiropraktik sering mengalami. Makan makanan yang sihat, bersenam, kebersihan yang baik, dan mempunyai badan yang sihat adalah semua isu-isu penting dalam memerangi selesema. Di samping itu, penyelidikan baru-baru seolah-olah menunjukkan bahawa mempunyai tahap darah yang mencukupi vitamin D, vitamin cahaya matahari, adalah amat penting dalam pencegahan dan pemulihan selesema.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar