Kerosakan saraf dan cara terbaik untuk Rawat ia Bagi Resolusi Tetap

Kerosakan saraf dan cara terbaik untuk Rawat ia Bagi Resolusi Tetap

Secara amnya anda akan tahu semua tentang kerosakan saraf. Adakah anda pernah menyelar jari anda di pintu? Jika anda mempunyai, anda tahu bagaimana menyakitkan yang boleh. Selain kerosakan pada tisu lembut, anda telah rosak saraf.

Kerosakan saraf adalah sangat banyak lebih menyakitkan daripada kerosakan tisu lembut. Dan rasa sakit yang sangat berbeza. Sedangkan sensasi yang berkaitan dengan kerosakan tisu lembut biasanya satu sakit atau lebam yang, sensasi kecederaan kepada saraf anda tajam, menembak (jauh dari tapak kecederaan) atau kesemutan. Kebas adalah ciri-ciri kerosakan saraf, juga.

Kawasan tipikal badan kaya dengan saraf hujung jari, jari kaki, lidah, gigi, tulang belakang, kepala, mata dan kemaluan. Neuralgia, adalah sakit yang tajam sering kejang, disebabkan oleh kecederaan atau keradangan. Jika anda mengalami neuralgia dan ia berlaku selepas kecederaan, kemungkinan anda telah rosak saraf dan ubat homeopati Hypericum adalah ubat untuk anda.

Sejak menjadi ahli homeopati, saya telah menjadi sangat sedar apa kecederaan saya lakukan untuk diri saya dan sama ada rawatan itu berjaya atau tidak, jadi saya boleh menulis mengenainya.

Ambil malam tadi. Kini sudah tiba musim sejuk, dengan malam sejuk, saya permaidani sehingga kuda saya pada waktu malam. Untuk sebab-sebab tertentu, dia suka untuk meletakkan dirinya sangat dekat dengan pokok pada masa makan malam, apabila saya permaidani beliau. Malam tadi, seperti biasa, saya meminta beliau untuk beralih daripada pokok itu. Sambil bergerak, saya berpindah dengan dia. Tetapi dia adalah dalam mod melantun kembali. Dan saya tidak ......

Seperti yang beliau pulang kembali, dia memijak saya (bernasib baik boot) jari kaki. Bukan sahaja melangkah ke belakang, tetapi mengangkat berkuku bertentangan beliau, lalu memastikan jari kaki saya mengambil satu perempat penuh berat badannya. Saya tidak akan memberitahu anda berapa banyak berat badan yang akan Anda mungkin anda mendapatkan gambar.

Kesakitan datang segera. Sangat tajam.

Saya terikat untuk botol saya Arnica - sentiasa ubat pertama bagi apa-apa kecederaan. Ia tidak berbuat banyak untuk kesakitan walaupun, dan saya mula merasakan penyempitan but, di jari kaki mula membengkak, jadi mengambil yang luar.

Jari kaki kaya dengan saraf jadi saya tahu saya mempunyai beberapa kerosakan saraf. Jadi beberapa minit kemudian saya mengambil sedikit Hypericum.

Terdapat tindak balas hampir serta-merta; kesakitan mula surut Dengan satu boot kaki dan satu kaki thonged, saya berjalan lebih kurang biasanya kembali untuk menghabiskan rugging itu. Jari kaki saya adalah sedikit merah jambu, tetapi apa-apa lagi maju. Saya mengambil satu lagi dos Hypericum, kemudian berjalan anjing-anjing seperti biasa.

Kira-kira 15 minit selepas peristiwa itu, kaki saya adalah hampir kembali normal.

Tiada kesakitan.
Tiada bengkak.
Tiada tempang.
Tiada lebam.

Saya hanya mempunyai kesedaran sedikit jari kaki saya terhadap kasut apabila saya keluar lewat petang itu.

Tidak perlu dikatakan, pagi berikutnya, jari kaki saya sama sekali normal.

Kerosakan saraf boleh menjadi semudah itu untuk merawat berjaya, selagi anda boleh mendapatkan untuk dengan segera selepas kecederaan. Jika ia berlaku sedikit masa lalu, maka rawatan itu akan menjadi lebih lama dan anda mungkin memerlukan bantuan daripada homeopati profesional, sebelum ia pergi sama sekali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar