Mencegah bermusim dan Selesema Babi

Mencegah bermusim dan Selesema Babi

Tembakan selesema tidak memberi seratus peratus perlindungan. Jadi sama ada anda mendapatkan ditembak selesema atau tidak, anda perlu untuk melindungi diri sendiri. Cara terbaik untuk menjaga dari mendapat selesema adalah untuk meningkatkan sistem imun anda. Terdapat beberapa cara untuk pergi tentang itu.

Ahcc satu bentuk ekstrak cendawan telah ditunjukkan untuk meningkatkan imuniti anda. Ahcc meningkatkan sel-sel pembunuh semulajadi anda yang merupakan sebahagian daripada sistem imun anda. Sel-sel pembunuh adalah pertahanan pertama anda terhadap selesema.

Baru-baru ini terdapat banyak kajian tentang kesan-kesan Meningkatkan imun vitamin D3. Penyelidik menggambarkan vitamin D3 sebagai sistem modulator imun yang kuat. Mengambil tambahan vitamin D3 terutama semasa musim musim sejuk.

Apa yang boleh anda lakukan jika anda mendapat selesema atau merasa seperti anda telah terdedah kepadanya? Gunakan periuk neti. Menambah satu setengah sudu teh garam dalam secawan air memasukkannya ke dalam periuk neti dan mencuci saluran hidung anda. Air garam akan menyimpan virus selesema daripada mengutip dalam hidung anda dan mereplikasi. Arahan penggunaan dilengkapi dengan periuk neti.

Hydrosol Perak, satu bentuk koloid perak adalah anti-virus, bahan anti-bakteria. Ia boleh digunakan untuk membunuh virus selesema. Ikut arahan pada botol.

Minyak Oregano adalah antivirus yang kuat, sebatian anti-bakteria dan anti-kulat. Ambil beberapa titik dicampur dalam cecair. Hanya amaran, ia rasa seksa yang amat besar. Anda juga boleh berkumur dengannya. Bila-bila masa saya rasa saya telah terdedah kepada apa-apa saya mengambilnya.

Ekstrak daun zaitun mempunyai antibakteria yang kuat dan sifat-sifat anti-virus. Kajian telah menunjukkan bahawa ekstrak daun zaitun boleh menyimpan virus daripada mendapat bertapak di badan anda. Ia menghalang virus daripada sel-sel menjangkiti dan juga menyimpan mereka daripada membiak. Mengambil ia pada tanda pertama selesema.

Semak dengan profesional kesihatan anda sebelum mengambil sebarang makanan tambahan. Ikut arahan pada botol. Jika anda fikir anda mempunyai selesema babi berjumpa dengan pakar perubatan anda.

Pertahanan terbaik adalah untuk tidak mendapat selesema di tempat pertama. Dan dengan suplemen yang betul anda boleh mencapai itu. Kekal sihat dan selesema di teluk.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar