Cohosh Root Black - A Miracle Herb?

Cohosh Root Black - A Miracle Herb?

Cohosh Hitam adalah herba yang semakin banyak yang lebih popular pada waktu ini orang yang mahu produk semula jadi sebagai sebahagian daripada rawatan alternatif. Semakin ramai wanita mula melihat Cohosh Hitam untuk membantu dengan menopaus kerana relief yang dituntut ia membawa kepada wanita yang mengalami perubahan ini hidup utama.

Salah satu perkara pertama yang anda perlu tahu tentang Cohosh Hitam adalah bahawa jika anda mengandung atau menyusukan bayi yang baru maka anda tidak boleh mengambil makanan tambahan ini. Herba ini tidak toksik tetapi tidak ada gunanya mengambil apa-apa risiko apabila ia datang ke anak-anak anda bukan?

Kebanyakan anda mungkin menganggap bahawa ia adalah selamat untuk mengambil apa-apa herba atau makanan tambahan tanpa mengambil hak doktor nasihat? Salah! Jika anda mengambil sebarang ubatan preskripsi (kawalan kelahiran sebagai contoh) periksa dengan doktor anda hanya untuk memastikan herba semula jadi dan preskripsi anda tidak bertembung. Seperti kebanyakan makanan tambahan semula jadi anda akan mendapati bahawa kebanyakan doktor tidak akan mempunyai masalah dengan anda mengambil mereka tetapi sentiasa menyemak hanya dalam kes.

Sebab utama anda akan menggulung menggunakan Cohosh Hitam adalah bagi pelepasan yang ditawarkan wanita yang mengalami menopaus. Ini termasuklah berpeluh malam dan hot flashes bahawa kebanyakan wanita menopaus mencari benar-benar tidak selesa (dan agak memalukan pada masa-masa).

Wanita yang lebih muda juga boleh mendapat manfaat daripada herba ini indah - ia boleh membantu dengan bahagian-bahagian utama PMS (Sindrom Prahaid). Jadi, jika anda sakit dan bosan dengan kembung, kekejangan dan sakit kepala yang pergi dengan haid anda setiap bulan kemudian Cohosh Hitam mungkin dapat membantu kerana ia adalah ciri-ciri anti-radang.

Herba ini juga telah digunakan oleh orang-orang yang mengalami kemurungan tetapi sekali lagi anda akan perlu menyemak dengan doktor anda jika anda sudah berada pada apa-apa bentuk anti-depresan.

Orang yang mengalami sakit-sakit badan secara umum boleh mendapat manfaat daripada mengambil ekstrak akar Cohosh hitam juga. Ejen-ejen anti-radang yang membantu melegakan ketidakselesaan otot menurut ramai orang yang telah menggunakan makanan tambahan ini.

Batuk merupakan satu lagi masalah yang boleh dirawat dengan akar ini. Makanan tambahan yang membantu tubuh menghilangkan lendir yang berlebihan. Walau bagaimanapun, adalah penting bahawa anda berjumpa dengan doktor anda jika anda mempunyai batuk yang kronik kerana ini boleh menunjukkan bahawa anda mempunyai masalah kesihatan yang serius yang tidak boleh dirawat hanya dengan makanan tambahan herba.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar