Jangkitan kulat - Gejala dan Rawatan yang paling berkesan

Jangkitan kulat - Gejala dan Rawatan yang paling berkesan

Kebanyakan orang sudah biasa dengan pembakaran dan gatal-gatal yang datang dengan jangkitan kulat. Jangkitan yis biasa adalah satu jenis jangkitan kulat dan ia membawa kira-kira 75% daripada orang di dunia. Oleh kerana masalah ini adalah penyebaran begitu luas, terdapat lebih daripada yis beberapa rawatan jangkitan palsu selama ini.

Gejala
Kulat seperti yis, menyebabkan gejala yang sangat berbeza banyak yang anda mungkin sudah biasa dengan. Gatal-gatal, keputihan, dan bengkak vulva adalah tanda-tanda biasa jangkitan yis faraj. Apa yang anda mungkin tidak sedar adalah satu lagi tanda-tanda yang lebih halus daripada kulat atau yis jangkitan serius. Perkara seperti kehilangan ingatan, ruam, gas, cirit-birit dan sakit sendi boleh menjadi tanda-tanda bahawa yis sedang berjalan berleluasa dalam sistem anda.

Rawatan
Anda akan mendapati bahawa hampir semua orang mempunyai cerita atau remedi lama untuk jangkitan yis yang paling biasa.
Nenek lulus mereka ke bawah dan jiran anda mungkin mempunyai satu atau dua. Sesetengah mungkin melebihi aplikasi topikal kaunter dan lain-lain akan menjadi perkara yang anda boleh membuat di rumah anda sendiri. Di bawah adalah sebahagian kecil contoh rawatan yang banyak di luar sana untuk jangkitan kulat.

Krim anti-kulat yang lazim di mana-mana kedai ubat dan banyak rantaian runcit. Terdapat krim untuk kaki makan air, jangkitan yis faraj dan jangkitan kulat walaupun kuku jari kaki. Perkara yang baik tentang rawatan ini ialah mereka mudah untuk mendapatkan dan menggunakan.

Ramai orang lebih suka sesuatu yang sedikit lebih semula jadi apabila ia datang untuk merawat jangkitan kulat mereka. Ini telah membawa orang ramai untuk mencuba pendekatan yang lebih holistik bagi rawatan mereka. Rawatan semula jadi terdiri daripada cuka douches untuk yogurt sebagai diet tambahan dan banyak perkara di antara.

Salah satu rawatan yang telah diluluskan di sekeliling adalah dengan menggunakan air yang banyak untuk mengepam jangkitan kulat dari sistem anda. Air adalah kehidupan memberi bahan dalam jumlah yang normal, tetapi terlalu banyak apa-apa boleh membunuh anda dan air adalah tidak terkecuali. Membaca tentang mungkin badan dan sel kerosakan jika anda menjadi air mabuk.

Masalah dengan Paling Rawatan
Jika anda ingin menyembuhkan sesuatu yang menyakiti seperti jangkitan kulat, perkara yang terbaik untuk dilakukan ialah untuk mendapatkan penyebab jangkitan. Malangnya, rawatan moden tradisional dan holistik yang gagal dalam hal ini. Sebab-sebab mereka gagal adalah mereka direka untuk menyembuhkan gejala, gatal-gatal, bengkak dan menunaikan tetapi tidak pergi lebih mendalam dan sampai ke akar umbi masalah. Inilah sebabnya mengapa begitu ramai individu berakhir dengan jangkitan kulat kronik dan kadang-kadang isu-isu perubatan lebih buruk lagi.

Dasarnya adalah ini, penawar semula jadi dan juga preskripsi tidak mempunyai jawapan untuk selama-lamanya menyembuhkan yis atau jangkitan kulat. Anda memerlukan program yang akan membasmi punca dan merawat masalah ini dari bawah ke atas!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar