Mengapa Pemulihan Gout Home Adakah Best Penyelesaian Jangka Panjang

Mengapa Pemulihan Gout Home Adakah Best Penyelesaian Jangka Panjang

Ramai penghidap gout bergantung kepada ubat-ubatan preskripsi untuk membantu mereka mendapatkan melalui kesengsaraan mereka. Apa yang mereka tidak tahu adalah bahawa, lebih banyak mereka menggunakan ubat penahan sakit dan ubat-ubatan lain untuk merawat gout, lebih banyak mereka menjadi bergantung pada mereka. Apabila ia datang untuk penyelesaian jangka panjang, rawatan rumah gout adalah pilihan terbaik untuk mereka yang mempunyai gout.

Anda mungkin tertanya-tanya mengapa ini adalah demikian. Anda lihat, ubat-ubatan preskripsi hanya membantu pesakit gout mengawal kesakitan dan gejala-gejala lain yang berkaitan dengan artritis gout; mereka tidak menangani punca utama masalah ini.

Sebaik sahaja mereka berhenti mengambil ubat-ubatan ini, tanda-tanda kembali berkuat kuasa sepenuhnya. Selain itu, penggunaan berpanjangan ubat-ubatan cenderung untuk akhirnya menyebabkan badan untuk membentuk imuniti kepada mereka; oleh itu, dos yang lebih tinggi mungkin diperlukan pada masa akan datang untuk memberikan kelegaan kepada gejala-gejala gout. Selain itu, bukan steroid ubat anti-radang (NSAID) dan kortikosteroid-ubat yang digunakan untuk merawat gout-tidak pergi dengan baik dengan ubat-ubatan tertentu atau keadaan kesihatan yang gout pesakit mungkin mengalami.

Seseorang yang lebih suka untuk menggunakan ubat-ubatan ini lebih remedi rumah gout selamat dan lebih berkesan adalah tidak lebih berbeza daripada seseorang yang tidak bekerja dan bergantung kepada kredit bagi keperluan hariannya bukan hanya mencari pekerjaan supaya dia boleh membayar secara tunai.

Rawatan rumah Gout semakin popular sebagai rawatan pilihan bagi mereka yang sedar akan bahaya penggunaan ubat-ubatan preskripsi. Kajian juga menunjukkan bahawa menggunakan ubat rumah gout seperti herba (alfalfa dan Claw Iblis, antara lain) dan jus ceri memberi manfaat kepada seluruh kesejahteraan pesakit gout dan menyembuhkan masalah kesihatan yang lain selain dari gout.

Kalium dan Vitamin C adalah juga popular rawatan rumah gout. Mereka bukan sahaja membantu mengawal tahap asid urik dan memudahkan dilepaskan dari sistem; Vitamin C juga membantu perjuangan badan penyebab kanser radikal bebas, manakala kalium membantu menjaga kesihatan jantung dan tekanan darah yang normal.

Bagi faedah jangka panjang dalam rawatan keadaan, rawatan rumah gout tidak hanya berhenti untuk membantu pesakit menangani simptom kesakitan penyakit ini, tetapi lebih penting lagi, mereka menangani punca utama masalah ini yang tinggi asid urik peringkat. Penggunaan berterusan rawatan rumah gout telah terbukti memberikan kelegaan jangka pendek bukan sahaja kepada gejala tetapi juga memastikan bahawa ini tidak muncul di tempat pertama.

Di atas sebab-sebab yang dinyatakan di atas mengapa penghidap perlu memilih rawatan rumah gout dan bukannya ubat-ubatan preskripsi, ubat rumah gout juga kos cara kurang (walaupun percuma, sebenarnya, sebagai sebahagian daripada pilihan-pilihan semula jadi boleh didapati di dapur). Dengan rawatan rumah gout, orang yang mengalami keadaan ini tidak perlu keluar uang banyak wang hanya untuk menghentikan kesakitan.

Masa depan anda mula berasa gejala gout, tidak sampai hati untuk ubat-ubatan preskripsi segera. Sebaliknya, pergilah ke dapur dan membuat diri anda segelas jus ceri atau menggunakan rawatan rumah gout lain.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar