Cari Makanan Yang Percepat Metabolisme

Cari Makanan Yang Percepat Metabolisme

Kita semua boleh menggunakan bermegah tambahan apabila cuba mengurangkan berat badan dan membakar lemak off badan kita! Salah satu cara yang paling mudah untuk memberi penurunan berat badan anda permulaan sepakan adalah untuk mempercepatkan metabolisme anda. Kajian telah menunjukkan tiga mudah, perasa rumah setiap hari boleh membantu anda berbuat demikian.
# 1 TEA:

Teh mengandungi kafein. Kafein dikenali dengan termogenik semula jadi (metabolik meningkatkan) kesan. Teh hijau adalah alternatif yang berkafein popular untuk kopi dan minuman ringan diet! Yang lebih kuat? Campurkan Hijau dan Teh Hitam bersama-sama. Ini akan memberikan anda satu permulaan yang baru untuk hari anda, atau rangsangan sedikit semasa reda tengah hari. Teh boleh meningkatkan metabolisme sebanyak 10 peratus selama dua jam selepas penggunaan (Colino, 2008). Minum teh tiga kali sehari, dan anda akan meningkatkan metabolisme anda sebanyak 30 peratus!

# 2 & 3 Mustard dan Chili Pepper:

Menurut Dr. Madelyn H. kecelaruan, PhD, profesor dan pengarah Universiti Pengurusan Berat Badan Center Pittsburgh perubatan dan dan pengarang buku ini, Diet Runner, lada cili dan biji sawi boleh membantu badan anda membakar kalori tambahan. Dalam kedua-dua rempah adalah sebatian khas yang dipanggil capsaicin. Capsaicin boleh mempercepatkan metabolisme anda sangat. Satu kajian menunjukkan bahawa mereka yang mengamalkan 1 sudu teh sos cili dan 1 sudu teh mustard meningkat metabolisme mereka sebanyak 25 peratus (2).

Anda boleh, jika anda mahu, keluar sudu teh anda, merebut mustard dan sos cili dari peti sejuk, dan mempunyai metabolik separa cecair meningkatkan snek setiap hari. Satu cara yang lebih menyeronokkan untuk bekerja makanan pedas ke dalam diet anda adalah untuk mencari yang sihat India, Mexico, China dan Thailand resipi makanan untuk memasak bahawa panggilan untuk mustard dan sos cili.

Gunakan ketiga-tiga perasa rumah mudah boleh meningkatkan metabolisme anda hari ini membolehkan menikmati perjalanan anda ke arah penurunan berat badan dan kesihatan secara keseluruhan!

PS- Mencari Teh terbukti untuk memberikan anda metabolik tambahan bermegah untuk membantu anda membakar lemak dan kehilangan inci cepat?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar